Főzdenapló 2022.02.04. – Social Takeover

Szeretnék kipróbálni újra egy-két régi dolgot új köntösben, valamint van egy adag új ötletem is, amiket nem feltétlenül jó belekeverni az elég pontosan kidolgozott kommunikációs tervbe, mert azzal Marci életét tenném a mostaninál is nehezebbé. Ennek így most lesz itt az ideje és nyugodtan árasszatok el ötletekkel, hogy miket látnátok tőlünk szívesen.

Tovább olvasomFőzdenapló 2022.02.04. – Social Takeover

Főzdenapló 2021.12.01. – Batch #1000

Anno írtam a társadalom kollektív gyászfolyamatáról és arról, hogyan lépked a populáció előre ezeken a stádiumokon. Nos, a tőlem telhető legnagyobb jóindulattal és nyitottsággal vagyok azon a véleményen, hogy lassan időszerű a sereghajtóknak is kilépni a sokk/tagadás stádiumból. Mondjuk ki együtt, hátha úgy könnyebb: már soha nem lesz olyan, mint régen.

Tovább olvasomFőzdenapló 2021.12.01. – Batch #1000

Főzdenapló 2021.11.30. – A Madhouse védetté tétele

Vékony jég ez, kedves olvasó. Mert egy idő után ha nem teszel semmit, akkor nem leszel senki és bár kitapaszthatod a homlokodra a cédulát, hogy "engem nem utál senki", ezt végül ugyanúgy senki nem fogja elolvasni. Mert hogy nem is érdekelsz senkit. Ezáltal mondhatjuk, hogy minden PR (ami a közönséggel való kapcsolat "művészete") bármilyen brand életében egy ilyen kis mini politizálás, ahol minél nagyobb valaki annál jobban oda kell figyelnie arra, hogy mit mond és mit csinál.

Tovább olvasomFőzdenapló 2021.11.30. – A Madhouse védetté tétele

A sörforradalom véget ért és megtörtént a rendszerváltás

Érdekes volt elolvasni az első évértékelőmet és picit nosztalgiázni. A Kraft fesztivál óta azon gondolkozom, hogy szívesen vetnék számot arról, hogy mi minden változott az elmúlt öt és fél évben. A Balkezes egyik kezével, Nyaras Tamással beszélgettem sokat erről, aztán ő meg azt mondta, hogy "miért nem írod le?" és én meg erre azt gondoltam, hogy "végülis miért nem írom le?".

Tovább olvasomA sörforradalom véget ért és megtörtént a rendszerváltás

Főzdenapló 2021.07.18. – Gazdasági ember vs Morális ember

Segítünk, ha jó a PR értéke. Kraft, meg kézműves, meg fenntartható, meg bio, meg mittudomén mi, amíg ehhez fűz az érdekem. A céljaimért dolgozom, és amíg ehhez foglalkoznom kell veled, addig megteszem. Hogy rávegyelek, hogy elvigyél addig a pontig, amikor már nincs erre szükségem. Amikor már nem függök tőled.

Tovább olvasomFőzdenapló 2021.07.18. – Gazdasági ember vs Morális ember